zondag 18 december 2011

weer een nieuwe nu voor Emmie

Het is wat met al die verjaardagen ! Zo staat er maanden niets op het blog en zo ineens een heleboel.

Tja mijn vriendinnetje Emmie is jarig, en die kan dan wel zeggen dat ze geen verjaardag viert, maar een kaartje en kadootjes horen toch wel bij een verjaardag. Ik ben dus vroeg in de middag toch maar even gaan feliciteren en een kadootje gaan brengen. Kids kwamen net uit de douche en Jan stond er nog in. Later moesten ze naar de vader van Emmie, maar zolang nog niet iedereen klaar was konden ze toch niet weg !

Dit is het kaartje geworden:


Het patroontje komt uit het hobbyjournaal en ik kon het niet laten om dit leuke Magnolia papier uit de fifties serie te gebruiken, en ja daar horen natuurlijk Edwin en Tilda uit die tijd bij. Ik vind hem super gelukt en helemaal bij Emmie passen !

Als kadootje heeft ze o.a. het nieuwe hobbydols boekje van Tatty Teddy gekregen (kwijl, kwijl) en die heb ik voor mezelf ook maar gekocht. Ik had met Sinterklaas 50 euro gekregen en daar heb ik een paar hobbyspulletjes van gekocht. Tja ik had nog niet zoveel (schaam, schaam).

Leuk dat je langskwam en tot de volgende keer.

4 opmerkingen: