zaterdag 12 februari 2011

50 jaar en Celebration Tilda !

Twee kaartjes gemaakt, de eerste is voor Jannie die morgen 50 wordt, en aangezien die toch nooit op mijn blog kijkt kan ik het kaartje er al wel opzetten. Het patroon komt uit het Hobbyjournaal 71 en ik vond het zo'n leuke kaart !


Het tweede kaartje neemt Anouk morgen mee naar de verjaardag van Elke, die wordt 18 jaar. Elke houdt niet van drukke kaarten en van zwart dus een beetje rustig scrap genomen voor deze kaart. Het afdrukje is die leuke nieuwe Celebration Tilda, ik ben er zo blij mee !


Leuk dat je langskwam en tot de volgende keer.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Caroline,

    Wat een mooie kaartjes vooral het patroon van de 1e kaart vind ik erg leuk.

    Groetjes,

    Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Cynthia,
    Het patroontje komt uit het hobbyjournaal 71. Leuk is die hé !
    Groetjes,
    Caroline

    BeantwoordenVerwijderen