zaterdag 1 januari 2011

2011 en Challenge CreaMiep januari

Allereerst wil ik jullie allemaal een supergoed, gezond en creatief 2011 toewensen. Astrid schreef een leuk stukje op het forum van CreaMiep en dat wil ik jullie allemaal toewensen:
Ik wens dat de beste dagen van 2010, de slechtste van 2011 zullen zijn.

En nu over naar de orde van de dag, het is weer januari en natuurlijk is er dan bij CreaMiep weer een challenge. Dit is de kaart die ik daarvoor maakte:


Ik vind hem zelf superleuk geworden en ik denk dat ik hem stiekem laat staan voor tante Majo want dan kan ik er zelf ook nog 2 maanden van genieten.

Ook meedoen aan de challenge, ga dan snel naar het blog van het CreaMiep Designteam, wordt volger en maak een leuke kaart met de sketch.

Leuk dat je langskwam en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten