zondag 29 augustus 2010

Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch

De afgelopen dagen heb ik met Sonja op de Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen gestaan in Den Bosch. Woensdag hebben we opgebouwd en donderdag - vrijdag - zaterdag was de beurs van 10.00 tot 17.00 uur open.

Het was een superleuke beurs en wat leuk om eens vanaf de andere kant zo'n beurs te bekijken. Wat een drukte af en toe voor de kraam zeg, donderdag stonden er zoveel mensen tegelijk dat we blij waren dat we met zijn drietjes waren. Mijn dochter Anouk was mee, en die heeft ons supergoed geholpen.

In de loop van de dagen ben ik nog wel wat bekenden tegengekomen, leuk om die reacties dan te horen: Ben jij CreaMiep, goh dat wist ik helemaal niet. Nee gek hé, dat ben ik ook niet. Sonja is CreaMiep !

Wat foto's van "onze" kraam (Sonja ik eigen hem gewoon een beetje toe):
Even de stempels weer goedhangen


Volgende keer het onderste kleed ook helemaal naar beneden trekken, valt me nu op de foto pas op ;-).


Anouk was ook aan het helpen bij ons en ze deed het super !


Leuk dat je langskwam en tot de volgende keer.

2 opmerkingen:

  1. leuk is dat he? om het eens van de andere kant mee te maken. heb je vandaag een beetje uit kunnen rusten van alle drukte?
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Miranda,
    Ja het was erg leuk. In maart gaan we weer, maar in augustus moet ik even kijken hoe ik met mijn vakantie zit. Het is 2 weken eerder en onze vakantie valt gelijk. Dat is even niet handig !

    BeantwoordenVerwijderen